Goedkope Verhuisfirma

Bent u op zoek naar een specialist in het verhuizen in Mortsel? Goedkope Verhuisfirma in Mortsel gezocht? Praesy helpt u graag!

Verhuisfirma Mortsel

100% Kwaliteit

100% Kwaliteit is wat wij altijd proberen te garanderen. Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij Praesy, en we proberen u met een glimlach te veroveren!

Verhuisfirma Mortsel - Specialist in Verhuizen

Verhuisfirma Mortsel

Heeft u dan eindelijk dat moeilijke besluit genomen om te verhuizen uit uw huis, kamer, appartement of firma? Dan is de volgende stap om een verhuizing te regelen, en in Mortsel is dat natuurlijk niet heel lastig vanwege de vele firma’s die aanwezig zijn die dit voor u kunnen regelen. Tenminste, als u het niet zelf wil regelen, dan kan u natuurlijk gewoon een verhuisfirma inhuren om het verhuizen in Mortsel voor u te regelen.

Wanneer u gaat verhuizen, wilt u natuurlijk dat de verhuizing zo prettig en efficiënt mogelijk verloopt. Een verhuisdag is vaak echter een stressvolle dag. Er gaat bovendien een drukke periode aan vooraf waarbij zeer veel zaken voorbereid moeten worden. En ook na de verhuizing zit het werk er nog niet op. Een verhuisfirma kan u daarom zeker uitkomst bieden. Het ontneemt u een hoop stress en fysiek zwaar werk en is de kosten meer dan waard.

Wat kan een Verhuisfirma in Mortsel voor u betekenen?

Juist in Mortsel is het fijn om gebruik te maken van een verhuisfirma. In de stad zijn woningen vaak wat krapper dan buiten de stad en veel mensen wonen ook in een bovenetage. Dit maakt het verplaatsen van uw inboedel naar de verhuiswagen alleen maar een zwaardere taak. Hoe fijn is het als dit u ontnomen kan worden?

Bij een verhuisfirma werkt gespecialiseerd personeel. Zij hebben veel ervaring in het snel en efficiënt vervoeren van uw inboedel naar uw nieuwe woning. Desgewenst kunnen zij u ook helpen met het voorbereiden van de verhuizing, zoals het inpakken en klaarzetten van de spullen. Een verhuisfirma beschikt bijvoorbeeld over het juiste materiaal om spullen in te pakken. Dit is bijvoorbeeld erg handig bij breekbare materialen. U heeft op die manier geen stress of uw spullen wel heel en onbeschadigd in uw nieuwe woning zullen arriveren. Mocht dit wel het geval zijn, bent u hier bovendien voor verzekerd.  Naast het verplaatsen van uw spullen kan een verhuisfirma u bij meerdere taken helpen, zoals:

  • Het tijdelijk opslaan van uw meubels
  • Het uit elkaar halen en in elkaar zetten van bijvoorbeeld kasten, tafels of bedden
  • Het helpen met technische klussen, zoals het ophangen en aansluiten van lampen
  • Het in- en uitpakken van uw spullen

Verhuizen Mortsel

Het moge duidelijk zijn dat in een verhuizing veel tijd gaat zitten. Veel mensen willen alles zelf doen. Men huurt een busje of kleine vrachtwagen als vervoer, haalt dozen bij de supermarkt om de hoek, vraagt vrienden, kennissen en familie te helpen en rijdt tien keer op en neer van de oude naar de nieuwe woning. De vraag is of het niet verstandiger is dit uit te besteden. Natuurlijk kunt u een hoop geld besparen door alles zelf te willen doen. Maar het inschakelen van een verhuisfirma kan u enorm veel tijd en moeite besparen. En dat is heel fijn in een toch al zo’n hectische tijd die een verhuizing nu eenmaal met zich meebrengt.

In principe is het niet moeilijk om zelf te verhuizen, zolang u maar bereid bent om flink de handen uit de mouwen te steken. U moet hier dan natuurlijk fysiek wel toe in staat zijn en hier ook nog eens de tijd voor hebben. Als u een verhuisbedrijf inschakelt dan wordt alles geregeld. Een professionele verhuizer heeft jarenlange ervaring waardoor hij zeer snel en efficiënt kan werken. Uw spullen worden veilig en intact verhuist en bovendien kun u uw inboedel laten verzekeren. Dit kan niet wanneer u zelf verhuist. Een verhuisfirma reduceert de stress van uw verhuizing dan ook enorm.

Verhuizen, hoe werkt dat precies?

Een verhuizing begint al ruim voor de verhuisdag zelf. Er moeten heel wat dingen voorbereid worden. Aan te raden is dan ook om een checklist te maken, zodat u het overzicht kunt behouden. U kunt online verschillende checklists vinden.

Er komt bij een verhuizing altijd meer om de hoek kijken dan u denkt. U moet een oppas voor uw kinderen of huisdieren regelen. Er moet in uw nieuwe woning geklust worden. U moet zorgen dat er eten en drinken op de dag van de verhuizing is. U moet alles inpakken of bekijken of welke spullen u eventueel weg wilt doen. En u wilt u nieuwe woning natuurlijk ook proper achterlaten voor de nieuwe bewoners. Genoeg werk aan de winkel dus. Dit kunt u nooit alleen, dus u zult hulp van vrienden en familie in moeten schakelen. En dan is de daadwerkelijke verhuizing nog niet eens begonnen.

Tips
Hier volgen in ieder geval een aantal tips voor een goede voorbereiding. Zo komt u op de verhuisdag niet voor onaangename verrassingen te staan.

  • Begin ruim op tijd. Begin met inpakken, zodra u verhuisdozen of opslagruimte Probeer elke dag enkele dozen in te pakken.
  • Pak elke kamer afzonderlijk in. Gebruik voor elke kamer aparte dozen. Dit komt van pas wanneer je weer gaat uitpakken. Schrijf op wat er in de dozen zit
  • Meet bij grote spullen als banken en koelkasten op of deze wel door de deur kunnen. Het is erg vervelend als u hier op de verhuisdag achter moet komen.

Alle klussen op een rij

Klussen

Klussen

Klussen

Offerte aanvragen